Beyoncé x Azzi & Osta Couture & Nicolas Jebran Couture2018.01.29. 19:47, Fanni
Beyoncé január 27-én, szombat este megjelent a Grammy Salute To Industry Honoring partin, ahol Jay-Z-t ünnepelték a new yorki Sheraton-ban, a Times Square-en.
A 36 éves színésznő egy igazán drámai és előkelő, izgalmas ruhában érkezett az esmeményre, ahol elképesztően jól nézett ki. Beyoncé egy fekete, merev fodrokkal és átlátszó necc résszel díszített, valamint uszállyal és hosszú ujjakkal kiegészített custom made Azzi & Osta Couture estélyit viselt. Az énekesnőnek ez alkalommal teljes mértékben sikerült lenyűgöznie, amire már tényleg nagyon rég volt példa. Ha követitek az oldalt már a kezdetek óta, akkor tudhatjátok, hogy én személy szerint nem rajongok a megjelenéseiért, mert minden alkalommal úgy érzem, hogy túlságosan is erőlködik azért, hogy mindenki csak rá figyeljen és róla beszéljenek, ami egyáltalán nem tetszik, valamint egyenesen unalmasnak tartom, hogy szinte mindig csak az átlátszó és kristályokkal díszített tervezéseben láthatjuk. Éppen ezért örültem a mostani választásának, mert magához képest nagyon visszafogott volt, de a végeredmény mégis szexi és izgalmas lett, ahogy azt tőle mégis elvárhatjuk. Az egyetlen dolog, ami a ruhával kapcsolatban nem tetszett az az átlátszó necc rész volt, ami kicsit olcsóvá tette az összhatás, valamint teljesen feleslegesnek is tartottam, semmi funciója nem volt és valljuk be, magához a megjelenéséhez sem passzolt. A másik, ami még eszembe jutott, hogy megszólalásig hasonlít Stephane Rolland kreációira ez a darab, mintha egy az egyben ellopták volna a divatháztól az egészet, de legalább megfelelően kivitelezték (ha az átlátszó részlettől eltekintek). A szabás is csodás volt, Beyoncé formás alakját tökéletesen követte végig, aminek köszönhetően a vékony derekára és a csípőjére is nagy hangsúlyt fektettek, illetve sejtelmesen a lábait is megvillanthatta. Tényleg nagyon tetszett, sőt olyannyira, hogy az apróbb hibák ellenére is talán még bekerülhet a "BDOTW", mert kár lennie kihagyni és valljuk be régen nézett ki ennyire jól, sőt hosszú hónapok óta ez a szettje tetszett eddig a legjobban. A színválasztás elég egyszerű volt, klasszikus fekete árnyalat mellett döntött, ami a sötétebb bőrszínével és a szőke hajával is remek összhangot alkotott, a gyönyörűen kidolgozott fodroknak hála pedig a megjelenése még feltűnőbb és emlékezetesebb lett. A megjelenését egy pár fekete Giuseppe Zanotti magassarkúval, Lorraine Schwartz ékszerekkel és fekete, bőrből készült Eric Javits svájci sapkával tette teljessé. Az énekesnő haja leengedve maradt, amit oldalt elválasztva és lágy hullámokba besütve viselt a vállára és a hátára omolva. A sminkje a megszokottak szerint készült el; a szemeit barna és fekete füstös sminkkel, valamint műszempillával emelték ki, az arcát bronzosították, végezetül az ajkaira világosbarna matt rúzst vittek fel.
Beyoncé másnap, vagyis január 28-án, vasárnap este ellátogatott a 2018-as Grammy díjátadóra is, aminek a Madison Square Garden adott otthont New Yorkban.
Az énekesnő ismét kitett magáért és tőle megszokottan feltűnő és drámai, ugyanakkor elegáns ruhában érkezett az eseményre, bár a vörös szőnyeges bevonulást ismét kihagyta. Beyoncé egy fekete, ejtett váll- és magasított nyakrésszel, valamint uszállyal kiegészített custom made Nicolas Jebran Couture alakkövető estélyit viselt, amit elől két helyen is magasan felslicceltek és bársonyból készítettek el. Nos ez alkalommal vissza is tért a figyelemfelkeltő, figyelemre éhes és túlzásba esett outfithez, amire ennél jobb szavakat nem találok és nem félek kimondani, hogy az egészet utáltam úgy ahogy van, az előző esti választása után pedig sikerült hatalmas csalódást okoznia, ami azt hittem, hogy lehetetlen lesz. Sokkal jobban örültem volna, ha az Azzi & Osta Couture kreációt viselte volna, ami itt jobban megállta a helyét. Ezzel a másik problémám az volt, hogy ismét mindenkit túlöltözött, túl sok kiegészítőt és főleg ékszert viselt mellette, erőltetett és kicsit olcsó volt az egész, egyáltalán nem illett a díjátadó stílusához. Pedig annyira szívesen látnám már egy fiatalos és friss ruhában, ami nem öregíteni ennyire. Persze a drámaiság és az előkelőség megvolt a végeredménybe, viszont mégis kiszámítható és egészen unalmas volt az összhatás. Szóval semmi pozitív dolgot nem tudok mondani erről, mindent túl sok(k)nak találtam és még a styling sem volt megfelelő, sőt rosszabb volt a ruhánál is. Az igazat megvallva magával az estélyivel nagy problémám nem volt, nem nézett ki rosszult, viszont a két felsliccelés elrontotta Beyoncé számára az egészet, nem tudta tiszteletteljesen viselni, szebb napokat is láthatott volna. Az egészben pedig az a legszomorúbb, hogy kifejezetten neki tervezték, nem hiszem el, hogy a próbák során nem látták, hogy ez nem fog így működni. Az egyedüli dolog, amit pozitívumként tudok kiemelni az az, hogy legalább a vékony derekára és a formás csípőjére is nagy figyelem került, viszont a lábvillantásról többet beszélni sem akarok, fel kell dolgoznom. A hosszú ujjakat pedig egyáltalán nem értem, legszívesebben letépném, mert elég erős és nehézkes volt így a megjelenése, a ruhához pedig egyáltalán nem illett, a vállrésznél pedig elég fura volt a kivitelezés. Ismét fekete árnyalatban láthattuk Beyoncét, ami továbbra is illik hozzá a bársony használatára pedig rosszakat nem tudok mondani. A kalapnak, a napszemüvegnek és a hatalmas, statement fülbevalóknak szintén búcsút kellet volna intenie. Kiegészítőként egy pár fekete Giuseppe Zanotti magassarkút, fekete Alan Miklin napszemüveget és Lorraine Schwartz ékszereket választott. A haját egy kontyba készítették el és a kalappal egészítették ki. A sminkje nagy részét a szemüveg takarta, de az látszik, hogy az arcát erősen kontúrozták, míg az ajkaira mályvaszínű matt rúzs került.
|