Aja Naomi King x Zuhair Murad Couture & Pamella Roland2018.05.13. 16:26, Fanni
Aja Naomi King május 10-én, csütörtök kora este megjelent a 'Sorry Angel' premierjén az idei Cannes-i Filmfesztivál harmadik napján, aminek a Palais des Festivals adott otthont.
A 'How to Get Away with Murder' 33 éves színésznője egy nagyon előkelő és finoman drámai, nőies ruhát választott az eseményre, ahol most jelent meg legelőször. Aja egy fehér alapszínű, ezüst mintázattal és apró kristályokkal díszített, illetve hosszú uszállyal és átlátszó részlettel kiegészített Zuhair Murad Couture estélyit viselt a 2018-as tavaszi/nyári kollekcióból. Tagadhatatlan, hogy a színésznő bámulatosan nézett ki a premieren, a ruha is csodásan nézett ki és a régi hollywoodi filmsztárokat idézte meg bennem a megjelenésével, ami hihetetlenül előnyös volt számára, viszont mégsem voltam teljes egészében elégedett az outfitjével. Először is muszáj leszögeznem azt, hogy Aja eddigi választásai főleg visszafogottak és egyszerűek voltak, inkább a minimalista, de szexi vonalat követte, ami tökéletesen passzolt hozzá, viszont ez alkalommal sikerült kilépnie a komfortzónájából, amit egyszerűen imádtam és az előnyére is vált, mert a megszokott szettjeivel nem illett volna bele a csillogó és extravagáns légkörbe, ami ezt a fesztivált és a vendégeit jellemzi. Viszont azt éreztem, hogy ezt a ruhát már 3-4 évvel ezelőtt láthattuk, pedig igazából egy nagyon friss, februárban bemutatott tervezésről van szó, mégis erős deja vu érzésem volt vele kapcsolatban, illetve kissé ódivatúnak tűnt ez miatt. Ehhez hasonló és szinte ugyanilyen ruhákat láthatunk már évek óta a Zuhair Murad és ez Elie Saab divatházaktól is, ami számomra már kezd unalmas lenni, az ehhez hasonló ruhákat pedig már annyiszor láthattuk és viselték, hogy semmi újat nem tudnak vele mutatni, mindenki ilyen darabban látható. Jól állt neki, szép volt? Igen és igen, de ennél tudom, hogy többre is képes lett volna, akárcsak a stylistja, sőt ennl jobbat is érdemelt volna. A szabás egyébként rendben volt, nem lehet hibát találni benne, mivel Aja alakját végig gyönyörűen követte, az ezüst, fém övnek köszönhetően pedig még szebben ki lett hangsúlyozva a vékony dereka, illetve a formás csípője is, de a dekoltázsára is felhívták a figyelmünket, amitől elég szexi lett a végeredmény. A drámaiságot pedig a gyönyörű uszály tartogatta számára. A színvilág is elég megszokott volt, viszont a színésznőtől újdonságnak számít, ez a metálos ezüst-fehér alapszín, ami isteni kontrasztot alkotott egyébként a sötét bőrszínével, a kristályokkal és a mintázattal pedig sikerült a megjelenésébe egy kis csillogást is belecsempészniük. A megjelenését egy pár Giuseppe Zanotti magassarkúval, illetve Messika ékszerekkel tette teljessé, és a fülbevalót külön meg kell dícsérnem, mert ez volt az összeállításának a csúcspontja számomra. Aja haját egy oldalt elválasztott, szoros és sikkes, alacsonyan elhelyezett copfba készítették el, ami rendben volt, mert így legalább nem terelte el semmi a figyelmünket a ruháról. A sminkje viszont nem lett túl szép, sőt eléggé öregítette; a szemeit erőteljes fekete sminkkel és műszempillával emelték ki, az arcát kontúrozták, végül az ajkaira barna rúzst vittek fel.
Aja másnap, vagyis május 11-én, péntek este ellátogatott az 'Ash is the Purest White' vetítésére is, szintén a 2018-as Cannes-i Filmfesztivál alatt, amit a Palais des Festivals-ban rendeztek meg.
A színésznő ez alkalommal egy szintén elegáns, de sokkal nőiesebb, romantikus stílusú összeállítás mellett döntött, amiben lenyűgözően festett. Aja egy élénk piros, mélyen dekoltált és hosszú uszállyal kiegészített, valamint lágy fodrokkal díszített Pamella Roland estélyit viselt a 2018-as elő-őszi kollekcióból. Azt kell mondanom, hogy ez a szett ez előzőnél fényévekkel jobb lett és sajnálom, hogy nem ezt láthattuk rajta az első megjelenése alatt, mert teljes mértékben sikerült volna elbűvölnie vele, viszont örültem, hogy sikerült kijavítania és felülmúlnia a Zuhair Murad Couture darabot. A végeredmény fantasztikus lett, finoman tüzes és szexi, de a drámaiság is megvolt benne, hála a fodroknak és a csodás uszálynak, amivel feltették a pontot az i-re. A szabás ez alkalommal is hibátlan volt, de az összhatás sokkal frisseb és könnyebb lett; Aja alakja ismét szépen ki lett emelve, de most a vékony derekára és a dekoltázsára került a legnagyobb figyelem, a csípője a háttérbe szorult a lefelé bővülő szoknyarész sziluettje miatt, de a teste így sem veszett el a rengeteg anyagban, amit felhasználtak a tervezés elkészítéséhez és nem is szélesítette meg, amiért külön plusz pontot érdemel. Különösen tetszett, hogy most a csillogó részletek teljesen eltűntek a megjelenéséből és visszatért a tőle megszokott, egyszerű és letisztult stílushoz, de hogy a végeredmény mégsem legyen egyhangú és unalmas, fodrokkal díszítették fel az estélyit, ami tökéletes döntésnek bizonyult ebben az esetben, mivel nagyon aprólékosan dolgozták ki az egészet. A színvilág volt a szettnek a szíve és a lelke, ez a mesés élénk piros árnyalat isteni összhangot alkotott a színésznő sötét bőr- és hajszínével is, amivel életet lehellt a vörös szőnyegre, ami frissítő érzés volt a rengeteg nude színű, átlátszó és csillogó összeállítás után. Kiegészítőként egy pár Brian Atwood magassarkút és Messika ékszereket választott. Aja haja most leengedve maradt, amit oldalt elválasztva és lágy hullámokba besütve viselt a vállára, valamint a hátára omolva, ami még inkább dobott a romantikus végeredményen. A sminkje is sokkal jobb lett az előző naphoz képest; a szemeit barna szemhéjpúderrel, illetve arany tusvonallal és szempillaspirállal emelték ki, az arcát kontúrozták és highlighter-t is vittek fel rá, míg az ajkaira sötétbarna rúzs került.
|