Ellie Bamber x Chanel2018.11.05. 10:30, Fanni
Ellie Bamber is jelen volt még október 30-án, kedd este a Harper's Bazaar magazin idei Women of the Year díjátadóján, amit a londoni Claridge's Hotelben rendeztek meg.
A 21 éves színésznő tőle szokatlan módon egy kifejezetten férfias stílusú, de mégis elegáns és sikkes outfitben lépett a fotósok elé, amiben remekül nézett ki. Ellie egy fekete, kétrészes Chanel nadrágkosztümöt viselt a 2018-as elő-őszi kollekcióból, amit bársonyból készítettek el és egy egyenes szabású blézerből, illetve egy hozzá passzoló, bő szabású nadrágból állt össze, amit egy fehér, szintén Chanel inggel tettek teljessé. A színésznőt eddig leginkább nagyon nőies és fiatalos, kacér ruhákban láthattuk, melyek elég gyakran habosak, tüllből elkészült kreációk, így ezzel a szettel sikerült hatalmas meglepetést okoznia, viszont a végeredmény mégis nagyon tetszett, hiszen sikerült kilépnie a komfortzónájából, ami kifejezetten jót tett neki. Mondjuk azt el kell ismerni, hogy a tervezés kicsit bővebb kialakítása miatt nem lett tökéletesen kihangsúlyozva Ellie alakja, sem a derekára, sem pedig a csípőjére nem került túl nagy figyelem, viszont nem is bántam, mert igazából eladhatóvá tudta tenni az egészet és szerencsére az alakja sem tűnt szélesebbnek benne, amiért külön plusz pont jár neki. A sötét alapszínnel viszont nem nagyon tudott meglepni, mert elég gyakran látható a fiatal színésznő sötét, fekete ruhákban, ahogy most is és továbbra is nagyon szép kontrasztot alkot a világos bőrszínével és a vörös hajával is, a fehér ing pedig egy igazán klasszikus kombináció volt a kosztüm mellé. Kiegészítőként egy pár fekete Manalo Blahnik magassarkút és Chanel Fine ékszereket választott.
Ellie haja szabadon maradt, amit középen elválasztva és laza, kicsit rendezetlen hullámokba besütve viselt. A sminkje elég feltűnő, kicsit drámai lett; a szemeit sötétszürke és fekete csillogó szemhéjpúderrel, valamint szempillaspirállal emelték ki, az arcát bronzosították és pirosították, míg az ajkaira rózsaszín rúzst vittek fel.
|