Best of 2017 - Best Brand Ambassador2017.12.19. 19:13, Fanni
Újabb nap, ami azt jelenti, hogy újabb "Best of 2017" posztot hoztam el Nektek, ez alkalommal pedig az év "Legjobb márka nagykövetéről" olvashattok. A címet pedig Lily James és a brit Burberry divatház kapta meg. Talán még emlékeztek, hogy tavaly ezt a címet Lady Gaga-nak és Brandon Maxwell-nek ítéltem oda, akik fantasztikus mukát végeztek (és még mindig végeznek) együtt. Viszont úgy gondoltam, hogy idén valaki másnak kell odaítélnem, na meg Gaga-t most nem is láthattuk annyi eseményen. Végül elég nehéz lett a döntés, mivel versenyben volt még többek között Alicia Vikander a Louis Vuitton-nal, illetve Sophie Turner szintén a Louis Vuitton-nal, de mások is helyet kaptak a kis listámon (Jennifer Lawrence és a Christian Dior, stb.) végül hármójukra szűkítettem le a mezőnyt. Az indokom Lily és a Burberry mellett pedig az, hogy a divatház mindig a legtökéletesebb ruhákat kölcsönzi számára, legyen szó a kifutón bemutatott, vagy custom made darabokról, egyszerűen képtelenek hibázni.
A fiatal brit színésznő megtestesíti az eleganciát és a kifinomultságot, illetve igazán nőies minden egyes megjelenése során, amit nehéz nem észrevenni. Már sokszor emlegettem az oldalon (de tényleg, akár ivós játékot is lehetne belőle csinálni), hogy a 'Cinderella' promóciós körútja alatt 2015-ben mennyire megszerettem a stílusát, bár akkor még nem volt szerződése a divatházzal, sőt az utazásai során elég sok designer ruhát viselt (Elie Saab, Christian Dior, Balenciaga, Nicholas Oakwell, Prada, Gucci, Erdem), sőt meg merem kockáztatni, hogy a valaha látott legjobb promóciós körutat sikerült bemutatnia a hibátlan választásaival, amelyek egytől-egyig passzoltak a film világához, de mégis tudott valami újat mutatni és nem ragadt le a "hercegnős" ruhák mellett. Na de visszatérve a Burberry-hez; Lily tavaly kötött velük szerződést, vagyis 2016-ban. Azóta már két My Burberry parfümnek (Black, Blush) is ő a reklámarca, valamint tavaly szerepelt egy kampányfilmükben is, többek között Domhnal Gleeson mellett.
De amit a legjobban szeretek benne, hogy a Burberry-vel kötött szerződése ellenére sem ragadt le ennél az egyetlen egy divatháznál, hanem továbbra is láthatjuk más márkák tervezéseiben is, ami szerintem fantasztikus, mert sokan erről megfeledkeznek és kitartanak a szerződésük mellett minden áron, ami maitt könnyen kiismerhetővé és egyhangúvá válnak az összeállításaik (igen rátok gondolok Jennifer Lawrence, Michelle Williams és még sokan mások). Az elég jól látható, hogy a brit tehetség a stílusokat illetően nem nagyon szokott változtatni, többnyire megmarad a nőies és elegáns, de néhol mégis kacér és izgalmas szetteknél, valamint olykor egy-egy modernebb darabban is megcsodálhatjuk. Kétségtelen, hogy idén a két legizgalmasabb megjelenése a fehér, hatalmas fekete masnival díszített Met Gálás ruhája, valamint a francia Vogue magazin gáláján viselt, flitterekkel díszített kék estélyije volt. A másik kedvencemről sajnos nincs teljes alakos kép, amit nagyon sajnálok, mert biztos vagyok benne, hogy fantasztikusan állhatott Lily-nek; egyébként egy pink, kicsit mélyebben dekoltált és szintén custom made Burberry kreációról van szó, amit Párizsban viselt az új Burberry parfüm népszerűsítése alatt.
Lily amúgy nem csak a nagyobb eseményeken, premiereken, díjátadókon és partikon viseli a méltán híres brit márkát, de a hétköznapokon is szívesen alkalmazza a Burberry termékeit, főleg a sálakat és a ballonkabátokat részesíti előnyben, amelyek egyébként is ikonikus daraboknak számítanak náluk. Mindenesetre nagyon remélem, hogy még sokáig fog a színésznő együttműködni a márkával, mert szerintem ők ketten egymásnak lettek teremtve és máson nem is szívesen látom a tervezéseiket. Örülnék, hogy ha jövőre is sok közös megjelenést láthatnék tőlük és a megszokott alapszíneken kívül szívesen látnám viszont piros, zöld, sárga és lila darabokban is, szóval kíváncsi leszek, hogy mit tartogat számukra a 2018-as év.
|